Blogia
PRicHeR

Acabo de llegar y ya estoy otra vez perdiendo el culo de un lado a otro, que se le va ha hacer si soy así de débil...
Esperando la recuperación de mis amiguitos que estan malitos.
Esperando que aterrize mi coco.
Esperando el descanso y el relax.
Esperando

Amari itxoiten, itxoiten
aitak besoetan har nazan, itxoiten
lehen eskola egunari, itxoiten
titiak noiz haziko, itxoiten

ITXOITEN
ITXOITEN

Esaminari, itxoiten
Lana noiz lortuko, itxoiten
norbaiti, itxoiten

Orgasmoa heltzeko, itxoiten
berak nere denbora bete dezan, itxoiten
haurra noiz jaioko, itxoiten
umea noiz koxkortuko, itxoiten

ITXOITEN...

Bera nere bila noiz etorriko, itxoiten
seme-alaben bisitaldiari, itxoiten
liberazioari, itxoiten
liberazioari, itxoiten

Itxoiten-negu gorriak

4 comentarios

censurada -

Soy una fisgona...
Echo de menos las fiestas de la taberna con Negu Gorriak a tope :_)

jana -

He vuelto.
Escribe algo andaaaaaaaaa.
Puedo usar como idea el cuento de la mujer barbuda¿
Besssssssssssssossssssssssss

caronte -

¡eeeese Pricher! XD

Nasu -

Yo estoy esperando también...5 días más y ya estoy en Barcelona! Viva EspaaanJA!! Un beso enorme!!